alarmГрафік роботи: Пн-Пт (9:00-18:00)
Онлайн запис на сто

Кваліфікований ремонт вашого автомобіля

Запишиться онлайн на діагностику Вашого авто прямо зараз Онлайн запис на сто
Ремонт рульових рейок Тернопіль

У нормальних умовах рульова рейка служить від 200 до 250 тисяч км. В умовах наших доріг цей термін зменшується на невизначену кількість кілометрів. Через один невдалий наїзд на бордюр або попадання в яму головний силовий вузол може вийти з ладу – рейка зламається.

Як дізнатися, що деталь вийшла з ладу і потрібен ремонт рульових рейок Тернопіль?

Головні ознаки поломки:
тече масло з-під автомобіля;
з’явився стукіт;
стукіт супроводжується віддачею в рульове колесо;
кермо туго повертається;
збільшився люфт керма.
Зазначені симптоми – це практично передсмертні судоми рульової рейки. Ще трохи і вона повністю вийде з ладу. Купувати новий силовий вузол – це великі гроші. Ремонт рульових рейок  Тернопіль набагато дешевший, ніж повна заміна деталі.

Як відреставрувати рульову рейку?
По-перше, потрібна діагностика. По-друге, команда фахівців. По-третє, спеціальне обладнання для зняття рейки, і деталі для заміни зламаних частин механізму. Якщо у Вас є все це, чудово – Ви можете самостійно полагодити рейку. Ну, а якщо немає, навіть не намагайтеся вийняти вузол з машини – це тільки погіршить ситуацію.

Пропонуємо Вам дешевий, швидкий і гарантований спосіб повернути в стрій зламану рейку — ремонт рульових рейок Тернопіль. Самостійно продіагностуємо, знімемо несправні деталі і поставимо на їх місце оригінальні компоненти від офіційних постачальників.

Ми пропонуємо ремонт рульових рейок, який обійдеться вам в 1,5-2 рази дешевше, ніж покупка нової деталі. Ремонтуємо рульові рейки вже більше 12 років, і продовжуємо цим займатися із задоволенням. Приїжджайте до нас – швидко проведемо ремонт рульової рейки.

Проблеми з автомобілем, які свідчать, що треба проводити ремонт рульової рейки Тернопіль:

Протікання
Первинна діагностика проблеми – калюжа масла на парковці під автомобілем. Також може з’явитися відчуття тугого або важкого керма.
Люфт
Первинна діагностика проблеми – люфт на рульовому колесі. Щоб точно визначити проблему, необхідна повна діагностика, так як несправність може виникнути через поломку хрестовини рульової колонки. Ремонт включає в себе заміну зношених та несправних деталей, з обов’язковою перевіркою і фінальним регулюванням на спеціальному стенді.
Стукіт
Первинна діагностика проблеми – відчуття “віддачі” в кермо. Основною причиною цієї проблеми є пошкодження або знос втулок ковзання, притискного механізму агрегату. В цьому випадку всі зношені елементи замінюються.
Діагностика
Ми рекомендуємо раз на рік приїжджати на діагностику рульового механізму. Своєчасна діагностика і технічне обслуговування агрегату це гарантія безпроблемної експлуатації Вашого автомобіля.